Hoppade, skoning och klumpigaste pyton;)

    Hoppade lilla röda idag och han var super duktig! Det kändes dock i kroppen att jag inte ridit på några dar, man blir ju så snabbt ovan, men ändå fick vi ju till några helt ok skutt:) Anton har tagit hand om honom medans jag har varit i umeå hos Sandra. Han har gjort ett superjobb och Monty känns jätte bra. Det känns roligt att få rida för Eva imorrn när Monty var så fin för Sigrid förra veckan:)
    I veckan blev Monty skodd, skönt att han fått på sej broddar (v44). Nästa gång borde vara strax efter jul kanske..
    Han lyckades även med spektaklet att fastna i sin hage på ett sätt jag inte riktigt ännu har kunnat förstå, men med hjälp av linn, louice, linda och benka kom han sej lös iaf, tack! Hur han lyckades med det lär nog ingen förstå;)Detta var i onsdags om jag inte har förstått fel och han verkar inte ha gjort illa sej mer än en liten skråma på vänster framben, skönt!:) Dom ska då alltid hitta på såna konstigheter när man inte är hemma!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0