Las Palmas

Har byggt om köket till en exotisk strand. Har eldat som crazy i eldstaden, tänt alla lampor, fixat en frisk paraplydrink, lite mandariner, lite spansk musik och ställt en hink vatten på golvet.
Resultat:

Nja, det vart inte riktigt såhär, men nästan iaf.
Idag har varit en tung dag så därför behöver jag drömma mej bort lite. Monty var dock en av få solstrålar idag:) Det kändes att han inte har gått så mkt dressyr senaste dagarna men han blev riktigt fin i slutet av passet. Jag fick tillbaka lite ryttarkänsla som har varit borta ett tag. Imorrn blir det dressyr före skolan, hoppas jag får samma känsla som den jag fick i dagens pass och att själva dagen blir bättre än denna:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0