Shopaholic och Hööks

Har beställt en massa grejjer ikväll! Ska bli spännande att få hit allt men som det svider i plånboken.
Jag brukar ofta, enligt mej, vara en som är ganska duktig på att spara men nu har shopaholicen i mej vaknat till liv.
Har inte köpt något hästrelaterat egentligen förutom en väst, men det var lite fina kläder och så. Jag fick påpekat till mej igår hur konstigt det är att köpa julklappar till sej själv, men det här är väl inte egentligen julklappar utan bara lite mer en "nödvändig" investering i onödigheter. Har beställt bla NeuLash-vilket ska bli super intressant att prova! Ett par beiga kilklackar, två vestar, en kjol och lite annat..

Kände lite skuld över att köpa allt det här före jag ens börjat tänka på årets julklappar och gick därför direkt in på hooks.se för att kika efter något fint åt Monty (helt sunt tänkande?;) )
Då tänkte jag; "men vänta när öppnar hööks i luleå?" Tydligen öppnar det den 24/11 vilket är nu på torsdag! Jag får helt enkelt vänta till öppningen för att se om det blir några öppningserbjudanden;)

Ska def köpa nån liten grej åt pyton i julklapp, helst borde jag köpa ett nytt regntäcke, helst ett från schockemöhle(för dom är så sjuukt snygga) eller ev ett från amigo(för alla verkar älska dom). Annars borde jag köpa ett par nya skär till klippmaskinen, ett par riktigt fina så att nästa klippning blir ännu bättre...
Täcket kan bli svårt att hitta på Hööks nya affär men jag har för mej att dom har några helt ok skär till ett helt ok pris:) Om jag däremot faller ur mitt shopaholic-mode kan det hända att lille pyton får ett kilo morötter i julklapp- jag tror ha faktist skulle bli gladast över denna juleklapp;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0