SpecialIdrott Häst

Nu är specialidrotten slut och som jag kommer sakna den. Har ju verkligen gjort allt för att få läsa B-kursen men ibland går inte allt att lösa. Nu är det verkligen upp till mej att fortsätta med träningen, utöver själva ridningen, själv. Det blir förhoppningsvis bra men det var verkligen grymt skönt att få skoltid till någonting man verkligen tycker om.
Nu har vi fått Sigrid tiderna för vecka 48 och jag tycker jag fick riktigt fina tider så det känns bra, det enda är att jag får sälja ett hoppass för linda:)
Om nån vill köpa mitt hoppass v 48 går det jättebra!;) Om nån är sugen att rida för sigrid tror jag det finns något ledigt pass!  Prata isf med Li eller Carola:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0